Stockholmslife

Hmm, dags för en liten sammanfattning om senaste nytt i Stockholm kanske? Haft fullt upp och det har hänt en hel del :) Har ju fått jobb på fina Njuta Spa där jag börjar komma in lite mer i rutinerna. Älskar verkligen jobbet, miljön är så otroligt vacker och personalen är fantastisk! Har även varit och provjobbat på Ålandsbåten och fått jobb i taxfreen under sommaren med parfym och kosmetikförsäljning, spännande! Min goa skånevän Madde har också flyttat hit och vi har nu bott tillsammans 1 vecka och allting går riktigt bra! Bästa sambon man kan ha och så roligt att bo med en riktigt nära vän som man kan umgås och ha roligt med :) Och vet ni vad?! Jag har blivit med häst här i Stockholm! Är medryttare till vackra Credimo som står ute på Djursholm. Han ägs av en familj vars hästar jag haft hand om tidigare i Skåne, underbart att ha en häst att rida igen :)

Veckan har tillbringats med jobb, frisörbesök, shopping, stallet, passning av Nelson, målning av sovrummet, feeest och idag kom sängen :) livet flyter på och jag trivs såå!!

Och imorron kommer Natha på besök i några dagar :) återförening <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0