Just love life.

Oops, har varit lite dålig med att uppdatera på sistone. Men har varit så skönt att bara vara hemma, umgås med vänner och familj utan att behöva bry sig om något annat. Hade en underbar födelsedag och Valborg och hunnit träffa alla nära och kära. Bara vara lixom. I torsdags fick jag tillbaka nycklarna till min lägenhet och är nu Stockholmsbo på riktigt! Känns underbart att vara tillbaka i huvudstaden och jag njuter verkligen av varje dag som går. Lägenheten har börjat komma i ordning och igår beställde jag ny säng som blir levererad om 2 veckor. Har fått extra jobb på mysiga Njuta Spa ute i Nacka och har min introduktionsdag på torsdag vilket jag verkligen ser fram emot. Idag är jag hundvakt några timmar och Nelson och jag bara njuter av det fina vädret och solen! Snart blir det en sväng bort till Djurgården där vi ska hänga lite i solen och träffa Mickan, hääärligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0