Love it!

Vad så lite kan göra så mycket! Inte varje dag man är motiverad och på topp.. Men har haft underbara kunder på behandling idag som har förgyllt min dag :)

REN
45 min / 820:-
Klassisk ansiktsbehandling med produkter från Matis. Välkomstmassage, peeling, massage och en speciellt utvald ansiktsmask.

KLASSISK MASSAGE
45 min / 820:-
Massage som mjukar upp stela muskler och löser upp spänningar.

TOTAL
90 min / 1 420:-
En komplett kroppsbehandling med produkter från Matis. Välkomstmassage, peeling, avslappnande massage, vald kroppsinpackning (se nedan), dusch och en skön kroppscreme.

VÄLJ KROPPSINPACKNING MELLAN:

NJUTNING - chokladinpackning
VÄRME - självvärmande alginpackning
BALANS - energigivande och uppstramande lerinpackning
ÅTERHÄMTNING - antioxidantinpackning som ger näring, fukt och skydd.

DAGMAKEUP
45 min / 720:-
En lättare dagmakeup inklusive
en bareMinerals konsultation.

Dagen började med ansiktsbehehandling Ren 45 min på en dam som aldrig varit på behandling tidigare och som dessutom blev supertacksam för alla tips hon kunde få om hur hon skulle sköta huden på bästa sätt hemma, klassisk helkroppsmassage 45 min på en tjej som var på massage för första gången, ansiktsbehandling Ren 45 min på ett sällskap som berömde mig om hur duktig jag var i mitt yrke då hon varit på flera andra behandlingar tidigare och detta var överlägset den bästa (roligt att höra), lunch, Total Återhämtning 90 min och vardagsmakeup 45 min på samma kund som hade fått det i gåva av sin man och som blev så otroligt nöjd och glad efteråt! Älskar mitt jobb dagar som denna! Människor som bara ger så mycket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0