Glaaad tjej!

 
Älskar dessa underbara morgnar i Sälen när solen skiner, himmeln är alldeles blå och det känns som våren veerkligen är på väg! Dessutom är jag ledig och kan ta dagen som den kommer, njuta av en god frukost, ta en härlig promenad, bege mig ut i skidbacken och tagga inför kvällens träningspass.. det är vad jag kallar qualitytime! Tiden går så otroligt snabbt och nu är det knappt en månad kvar tills jag åker härifrån, känns faktiskt skönt! Jag har fått ut mycket av mina 2 säsonger då jag har utvecklats otroligt mycket i mitt yrke, det har varit roligt men också otroligt tufft och fysiskt krävande (syftar främst på sommaren när vi var fullbokade i 3 månader med mkt massager), lite skillnad från nu när  jag faktiskt har 3 lediga dagar i veckan, 1,5 behandlingsdag och resten av dagarna är det arbete i spabutiken som gäller. Dessutom är arbetstiderna hur bra som helst och jag försöker hinna med lite träning varje dag, sånt som man inte riktigt har haft tid till innan, och det kommer dessutom kännas lättare att fortsätta träna när jag kommer hem nu när jag fått in rutinen och närheten till gymmet :) 4 dagar kvar till Stockholm och jag längtar som en tok!! Att min underbara vän eventuellt också kommer upp gör ju inte att jag längar mindre precis, spontanitet när den är som bäääst! Och det bästa är att vi alltid har lika roligt ;)
 
 En av de mindre vackra bilderna på oss, haha. Men en kväll som jag länge kommer minnas! Bild från i somras när Natalie hälsade på mig på Mallorca. En shoppingdag i Palma ledde till övernattning på ett hostel och hamnade sedan på krogen, no makeup och casual style.. spontankväll när den är som bäst ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0