FLYTTREA!

Vaknade flera gånger i natt hur pigg som helst och när klockan ringde vid 06:00 så hade jag redan stigit upp ur sängen och hade fullt upp med att sminka mig och fixa morgonkaffet! Redo för en ny vecka. Tog tunnelbanan in till Karlaplan där Dermarome har sitt huvudkontor, de är återförsäljare av hudvård och makeup till hudvårdssalonger och spa. Kl 07:00 öppnades portarna till deras Vip-rea och jag var på plats i vimlet 5 minuter därefter. Fick tag på min kära Carita parfym som jag spanat in ett bra tag och lite andra godingar jag ville testa! Fanns hur mycket produkter och smink som helst, men som hudterapeut blir man ganska bortskämd. För det är mycket som man redan har ifrån Dermarome då det är våra återförsäljare för makeup och hudvård. Men för den hudvårdsintresserade kan jag verkligen rekommendera ett besök på rean som är både idag och imorgon! Riktiga fyndpriser på bra produkter som Carita, Matis, Decleor, Bare Minerals och Bliss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0