En dag med mamsi!

Igår var mammi här så vi bestämde att vi skulle ha en riktig mysdag tillsammans bara hon och jag! Inte så ofta det händer nu när hon bor i Skåne och jag är i Stockholm, men alltid lika kul att ses och hon är verkligen världens bästa. Förra helgen var det ju morsdag och även hennes födelsedag och eftersom hon var i Skåne så tänkte jag att hon kunde få sin present när vi träffades istället, helt ovetandes om att jag skulle överraska henne. Sa att vi skulle åka in till stan och luncha, men tanken var ju egentligen att vi skulle åka ut till Njuta Spa där jag skulle bjuda henne på en behandling. Det lyckades hon ju luska ut när bussen kommer körandes och det tydligt står Nacka Strand på den, haha.

Efter behandlingen åkte vi vidare in till stan för lite lunch på ett av mina favoritställen John Chris Coffee, blev en mumsig hälsotallrik med kyckling och bulgur. Sprang sedan runt och shoppade tillsammans och kom bland annat hem med en ny mascara som jag har velat testa "false lash wings" från loreal och ett par snygga löparskor från nike, en kaffemaskin och ett par birkenstock som jag kan ha på jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0