Mot Stockholm!

Usch, inatt har jag sovit så dåligt! När klockan slog 6 kändes det som om jag varit vaken i flera timmar, orkade inte ligga kvar där och vrida mig så drog mig upp ur sängen. Packade ihop väskan och begav mig till gymmet, skönt att ha så nära med bara 3 minuters promenad och vid den tiden var det inte många morgonpigga människor uppe! Juuust me :) Skön start på morgonen innan jobbet kl 9, bara ääälskar morgonträning!

Nu sitter jag på bussen från Sälen till Borlänge, där blir det sedan byte till tåget som rullar vidare mot Stockholm med beräknad ankomst 22:15. Lång resa, och tyckte först att det var lite jobbigt att jag skulle åka ner med så kort varsel och en vecka innan jag flyttar ner på riktigt. Men nu är jag bara taggad, älskar ju storstaden och får så mycket energi när jag är där! Dessutom fyller min fina vän Mickan år idag, och henne hade jag ju inte fått fira annars <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0