Mot Sälen

Älskar ICAs självplockssallader. Man får plocka ihop precis vad man vill ha från en minibuffe och det blir oftast mycket billigare än vad en färdig sallad skulle kosta, mums! Lite färdkost och en inspirationstidning med skönhet och hälsa gör mig sällskap på vägen tillbaka till Sälen. Tydligen var det nått tekniskt strul med tåget framför vilket gjorde att vårt tåg fick stå stilla i 50 min vilket även resulterade i att jag missade avgången i Borlänge där jag skulle bytat till buss, Bull läge. Då finns det bara en sak att göra, lägga sig ostört på en bänk med lite musik och lapa sol i 1,5 timme i väntan på nästa buss, gött de ;) fått veeery goda nyheter också, ska få en helt ny säng i födelsedagspresent från mammi :D wohoo! Mamma ringde och frågade vad jag önskade mig, jag bara.. Soffa eller säng (A) Och säng är väll prio ett! Hejdå begagnade gamla sängar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0