Gillas!

Bra beröm på jobb igår från två väninnor, varav den ena hade varit på en helt fantastisk behandling förra veckan hos en jätteduktig tjej och igår fick jag ta hand om hennes väninna medans den tidigare kunden fick behandling hos min kollega. Visade sig att jag var den där jätteduktiga tjejen veckan innan.. Vilket korttidsminne man har med att komma ihåg kunder, fy skäms! Och att gårdagens behandling varit långt ifrån lika bra som den hon fått förra veckan av mig! "Antingen har man personligheten och det rätta handlaget för ert yrke eller inte och det har du verkligen ska du veta fick jag höra från dem båda!". Dom skrev ner mitt namn och skulle dom komma tillbaka igen så var det mig dom ville gå till.. Åhh, sånna kommentarer bara värmer i hjärtat! :)

Lite träning denna måndagsmorgon efter en veckas vila så är jag på topp!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är grym gumman <3

2013-04-01 @ 18:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0