Apr. 24, 2013

Denna dagen började med en lång powerwalk tillsammans med mamma och vovven, en sånn härlig start på dagen. Älskar min nya "motionsapp" endomondo där man kan beräkna sina aktiviteter, se hur många km man gått, tid, kartor och man kan även utmana sina vänner, nu jäklar ska det tränas! Varit med mamma på jobb och hjälpt henne fixa med marknadsföring av butiken för att locka fler kunder, tänkte skapa en liten fb sida som kommer hållas uppdaterad om alla vårnyheter och erbjudanden. En söt rosa jacka fick följa med mig hem, bild kommer kanske imorron. Ikväll har jag träffat min barndomskompis Linda som jag träffar alldeles för sällan, inflyttningsfest i helgen. Ska bli riktigt kul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0