Apr. 05, 2013

Vaknade av väckarklockan kl 7 redo för lite hederlig morgonträning innan dagens arbetspass 9-16:30. Shopöppning och behandling efter lunch med väldigt goa kunder :) slutade ungefär samtidigt som Malin så vi bestämde oss för att grilla i det fina vädret.. Hmm, gick lite halvbra?! Tände på grillen och skottade fram vår mysiga terass som varit täckt av snö hela vintern (dagens träningspass nr 2, huhh!) och precis när jag ska agera grillmästare slocknar grillen.. Vad hände lixom?! Blev lite snabba ryck med att dra fram stekpannan istället för att tajma med Malins hemmagjorda potatisgratäng. Jaa, det var min insats i kvällens matlagning ;) Efter middagen tog vi en härlig promenad och kikade förbi Experium för lite kvällsunderhållning :) hembiljetten bokad idag och om exakt 2 veckor jobbar jag min sista dag här i Sälen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0