Älskade Stockholm

Denna dagen har varit underbar på alla sätt och vis. Varit på provbehandling ute i Nacka på världens mysigaste spa som är en omgjord gammal grosshandlarvilla . Inredningen påminner om den franska stilen som är gammal och personlig med vitmålade golv och alla behandlingsrummen är fantastiskt mysiga med fönster och utsikt över skärgården! När jag efter min 90 minuters provbehandling fick förfrågan om jag ville provjobba nästa helg kände jag hur hur glädjen spred sig över hela ansiktet. Med ett strålande humör tog jag sedan bussen tillbaka till Slussen och promenade in till skanstull för första gången med en massa butiksbesök på vägen och även lite shopping i det härliga vädret, 2 par skor rikare är aldrig fel :) Kvällen tillbringades sedan med Mickan för lite fika och tjejsnack på Espresso House. Har verkligen njutit av Stockholm till Max idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0