Some days are better than others

Haft en helt fantastisk dag, trots jobb.. Hade en kund som bara med sina små ord "jag har varit hos hur många massörer som helst, men du är absolut den bästa ska du veta" värmde mitt hjärta, trots att jag inte ens är utbildad massör utan hud och spaterapeut. Vad så lite kan göra så mycket (A) och jag fick verkligen en extra push att nu måste jag verkligen kämpa in i det sista hur tufft det än känns i kroppen och hur sliten man än är! Bara en månad kvar med detta "slavarbetet".

Har iaf varit riktigt duktig idag! 30 min styrka på lunchen, 30 min energypass (kondition) på rasten och 20 min kondition på crosstrainern och ytterligare 30 min styrka efter jobb.. Nu jävlar ska det tränas ;) woop woop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0