Flyttstädning

Var ledig igår och började dagen med ett grymt powerstep pass kl 8:30 tillsammans med morgonpigga kollegor och gäster :) en timmes hårdträning med cardio och styrka kan bara resultera i en sak, träningsväärk deluxe! (tur att jag inte lyckades få så många massager idag). Resten av dagen tillbringades med Flyttstädning, fick låna en dammsugare av grannen.. Tack gode Gud! Annars hade vi fått sopa hela lägenheten, precis som vi har gjort resten av säsongen.. Inte konstigt att det aldrig blivit rent, heh. Fortsatte sedan med moppning och tömning av allt, resväskan lyckades jag precis stänga efter att ha satt mig på den :P stackars min roomie Sofia som ska flytta den idag när jag e på jobb..
Ikväll blir det incheckning på hotellet och roomie med Malin :D har dessutom internet 24/7, TV som man har varit utan i 7 månader och svenska 1an.. Haha. LYX!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0