What a day..

Började jobb halv 10 imorse och det första jag gör är att spilla vatten på skarvsladden och alla kontakter som ligger på golvet, soo lyckat! NOT. Mitt lilla misstag resulterar i kortslutning, och i brådskans tid så har jag 5 minuter kvar till behandling så jag tar vattnet som jag skulle värma och letar upp en annan kontakt. Tror ni den funkade?! Nä. Och nästa uttag, nää :/ Jaha, nu kom någon och klagade på att löpbandet i gymmet inte heller funkar. "ehh, kan nån ringa tecnico?, jag har behandling nu och jag tror de e kortslutning i spaet" bye! Tack underbara tecnico att uttagen funkade igen när jag var klar (A) förutom
Den jag sabbat då, heh. Blev behandling i ett väldigt mörkt rum och jag lyckades värma upp min olja denna gången utan att spilla ut mer vatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0