Vill ha!

Åhh, såå sugen på höstshopping! Varma, snygga och mysiga kläder som jag kan använda när jag kommer hem till kylan (A) Har varit inne på Nelly.com och spanat in några godbitar ;)

Svarta snygga stövletter som passar till allt, vardags som till fest! Denna vinter ska jag även unna mig en riktigt varm vinterjacka (A) antingen canada goos lr denna som jag hittat från svea som dessutom är billigare och minst lika fin. Har även spanat på ett par primeboots, frågan är om man ska satsa på bruna lr svarta, dragkedja på insidan lr baksidan?! Hmm.. Vill ju helst ha svarta med guldig dragkedja på baksida.. Men de har jag inte lyckats hitta ännu.. Vi får väll se vad de blir ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0