Stressjäävlapanik!

Inte hunnit med så mycket som jag "borde" idag! Fattar inte hur det kan ta så jääkla lång tid att packa klar en resväska och sen packa ner resten i lådor?! Hmm.. Nu står iaf lägenheten full med flyttkartonger och imorgon ska allt bäras ner i källaren och lägenheten ska städas :/ totalt otaggad! Suttit med den jävla skrivaren halva dagen.. Lyckats skanna in mitt pass som ska skickas till hotellet, men lyckades däremot inte få igång faxen.. Hur gör man?! Försöker skicka via mejl istället.. Och efter en halvtimme så håller den fortfarande på att ladda :/ så jävla stor kan väll inte filen vara.. :/ får ta hjälp av mitt fina dataproffs och dejt ikväll (a) hope for the best! Imorgon måste jag även sticka förbi kontoret och skola för att lämna lite grejer, sen stallet.. Städning och tvättning innan mys med Micka.. Jaooo, panik har jag för att allt ska vara perfektion innan jag åker! Ikväll ska jag bara försöka njuta och ha trevligt med "schnyggis" ;)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/433232/images/2012/pic_195093091.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0