Sista dagen i Stockholm..

..Har varit underbar trots "sista-minuten stressen"! Tackar en underbar man som lyckades fixa mina dataproblem igår! Vet inte vad jag hade gjort utan dej (a) hade även en supermysig kväll!

Idag vaknade jag upp till superhärligt väder, värsta vårvärmen och gassade på ordentligt! Sådär lagom fräsch hann jag iväg till både kontor och skola för att fixa lite saker precis som jag hade tänkt. Dock blev allting lite försenat när jag senare på dagen missade bussen hem från stallet.. Kul att den bara går 1 gång i timmen också?! Hmm, njää inte riktigt! Hade iaf en supermysig ridtur på min fina kille och fick bli lite extra kvalitetstid med honom! Kommer dröja länge innan man får galoppera över fälten igen med en vacker hingst.. Åhh, underbar känsla som jag kommer sakna :( lite saker kvar att fixa i lägenheten men det får vänta tills imorgon. Tackar Mickan för en underbar kväll! Här har vi en vän som verkligen tänkt på allt.. Tända ljus, en flaska vin, bakat kakor och pizzamys (a) du är för goo vännen :) älskar dig sjukt mycket och herreguud vad jag kommer sakna DIG <3 glöm inte att jag bara finns en "vibe" bort ;) <3 sköt om dig! Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0