Long time no see..

Haft en supermysig dag med mina underbara tjejer i gamla stan för lite kvalitetstid och lunch :) sista gången jag träffade Elin innan jag åker.. Kommer saakna dig oerhört mycket gumman :( hoppas du har möjlighet att komma och hälsa på nån gång i sommar (a) börjar nog först inse nu att det är på riktigt, om 4 dagar flyttar jag! Lägenheten är full med flyttkartonger, resväskan ska packas, det ska städas innan nya hyresgästen flyttar in, massa produkter och behandlingar ska pluggas in och de som betyder mest kommer jag inte få träffa på väääldigt länge <3 saaaknar mina vänner och Stockholm redan..




Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Smittan.

Gud det är lugnt! Vi har väl båda mycket att göra bara, jag bor ju i skåne och finns här (tror jag) ett tag till så bara hör av dig någongång när du är hemma. Oavsett hur lång tid det tar mellan våra träffar känns det som att vi alltid kommer ha kul och lätt att bara ta upp där vi slutade :D Just nu pluggar jag till HR-konsult/personaladministratör och är timvikarie på skolan i dalby så jag jobbar extra som lärare ;)

2012-03-21 @ 17:16:16
URL: http://rosafe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0