Helvetesmorgon, check!

Herregud, vilken jäävla morgon! Inte många timmars sömn och uppe med tuppen! Packat ner sista lådorna i källaren, städat hela lägenheten, packat klart resväskan.. Släpat resväskan hem till Raffe.. Käkat frulle o duschat och just när jag ska sticka upptäckten jag att .. Jaa, jag har glömt nått?! Paaaanik... Var kan grejorna va? Kastade jag dom? Kan de ligga i nån flyttkartong.. Isf vilken :/ springer hem och rotar igenom alla flyttkartonger i förrådet som jag för övrigt ställt iordning väldigt fint.. Nu e de kaos! Men jag lyckades iaf hitta vad jag letade efter plus lite till (a) just my luck! Snabba ryck hem till Raffe och snabbt som satan ner mot tunnelbanan. Sitter nu på arlanda express.. Fortfarande på högvarv! Incheckningen stänger tydligen om 20 min.. Jag har alltså 10 min på mig att hitta rätt!! Guud, tur Malin är på plats!! Wohoo, wish me good look ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2012-03-24 @ 13:49:58
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0