Swedish midsummer

Soo much to tell and so much has happened! Midsommar tillbringades på jobb med behandlingar medans resen av skandinaviska personalen fick vara med på Midsommarkransbindning, dans kring midsommarstången, volleyboll med staff vs guests och massa annat kuul.. såå orättvist! Lyckligtvis hann jag smita ut och binda till mig en fin krans under min receptionstid.. blev dock inte så lyckat?! Min fina midsommarkrans blev alldeles för stoor, trodde väll att jag hade större huvud än vad jag verkligen har :P haha. Får väll ta det som lärdom till nästa år ;) Dagens obligatoriska aktivitet för oss på spaet var att hålla i vattengympan ute på bryggan iklädd "en rolig outfit" tillsammans med fitness som kunde rörelserna till skillnad från oss. På med engångstroser, badmössa och morgonrock begav vi oss ut på bryggan och körde våra moves.. självklart med bikini under ;) Och det var väldigt många skratt vi möttes av.. haha. Sjukt pinsamt men gaaalet roligt också! Vad gör man inte för gästerna ;) haha. Kvällen fortsatte sedan med god middag tillsammans med gänget och utgång där swedish midsummer firades i all ära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0