Dag 12

Träffade mammi och Raffe igår, dom kom hit för några dagar sen och bor på ett superfint hotell i palma. Spenderade dagen med lite shopping och utflykt till en supermysig sandstrand omringad av massa klippor, håll-igång musik och beachfotboll var ju inte helt dåligt val! Fanns ju något att spana på iaf ;P hah.

Invigde mina nya snygga träningsskor imorse med en härlig joggingtur längs stranden. Dagen har varit fullbokade med behandlingar och försäljningen har legat på topp! Denna vecka har mina grymma kollegor i spa och fitnessteam slått rekord på antal behandlingstimmar och produktförsäljning!! Vi är så BÄST!! och mer ska det bli :D Visar sig sen som en saftig summa på lönen, mums ;)
Köttade 1 hel timme på crosstrainern efter jobb, på nogot konstigt vis lyckades jag inte bli trött efter mina "vanliga" 20 minuter.. så varför inte köra lite till?! ;) Powerwalk efter de med fina Malin längs beachen. What a great day!

Just nu känns livet bara så underbart! Gamla minnen är som bortblåsta och jag har nya vänner och härliga kollegor som förgyller mina dagar, mål med vad jag vill uppnå och tar verkligen vara på varje dag som går! Tänker ju självklart på alla mina fina där hemma med, ni finns alltid hos mig vad som än händer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0