När så lite betyder så mycket

Jag veet, jag är absolut seeegast på att uppdatera bloggen! Men får faktiskt skylla på att det inte funkat något vidare att göra de från mobilen, tråkigast är ju att bilderna aldrig går att lägga upp heller :/ En bild säger jue mer än 1000 ord ;) Igår fick jag världens bästa beröm av min lead :) någon hade suttit på stranden och diskuterat med sin väninna om vilken underbar behandling hon varit på, och hur duktig och proffissionell jag hade varit som hjälpt henne med att hitta rätt produkter för hennes hudtyp och sedan gått och sagt det till min lead dessutom! Åhh, det värmer i hjärtat (A)

En annan glad nyhet är att min fina kusin har bokat biljett hit nästa söndag och ska bo hos mig en vecka :D och efter de kommer mina 5 giirlis hit i 2 veckor! looove it ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0