Never alone!

Haft en underbar vecka med min fina kusin som har varit på besök! Gör så himla mycket att ha någon man verkligen känner här (A) även om jag trivs super med mina 2 roomies, dom är helt fantastiska att bo med och skulle inte för världen vilja byta ut dom :) Men här är man inte ensam så länge, idag kommer Christian på besök och på lördag kommer mina fem tokiga skåånetjejer hit!! ÅTERFÖRENING DELUXE :D Dessutom så har jag stått ut med min lilla "skrubb" halva säsongen, lr jaa.. tom mer än halva säsongen så idag bytar jag till det stora rummet, äääntligen dubbelsäng! Inte helt fel jue ;) Lyckats få igång spotify offline.. som inte alls ville funka innan, so happy! Dra till stranden snart dåe och jobba på brännan (vilket behövs)..
ÅHH, känns verkligen som augusti kommer bli en grymm månad med massa goa minnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0