3e veckan på Mallis!

Hello gott folk!
Dax för en liten updatering om vad som händer nere i värmen kanske? Just nu känns det som om jag varit här i evigheter samtidigt som jag just kommit hit.. dagarna bara flyger iväg. Shiiit.. 3 veckor redan lixom! I tisdags var vår lediga dag, regningt och tråkigt väder.. dagen spenderades i Palma med arbetskollegorna för att fixa NIE nummer som man måste ha för att jobba i spanien. Är lyckligt lottad att det baaara tog tog 2 timmar totalt och inte 5 dagar som andra har fått uppleva :/ Nu har jag iaf livslångt arbetstillstånd i spanien! Goodie! Dagen fortsatte med massa shopping och på kvällen var det bjudning på fina resturangen Pierro Rossi med arbetskollegorna nere i hamnen. Lyxig pizzabuffé och en massa god mat! Rekomenderas starkt om man ska till Alcudia :) 

I onsdags var min 2a lediga dag. Har 2 lediga dagar i veckan.. tisdagar och den andra lediga dagen går på rullande schema mellan oss spaterapeuter så det kan variera mellan ons,fre och lör. Lite halvtråkigt eftersom alla andra skandinaver på sunwing alltid är lediga tis och lör :/ men vi har ju lördagsöppet.. så då måste ju nån va på spat. Hade iaf en riktig turdag med superfint väder, morgonpromenad längs stranden, core, powersteppass och en massa schteeek på stranden ;)

Igår firade vi Johanna från miniland som fyllde år! Hon hade gjort en supermumsig tårta och hela gänget samlades för en gemensam utgång på banana club.. I know, världens roligaste och fulaste namn! haha "bananklubben" lixom :P Det var iaf premiär för mig där, då jag inte hade följt med dom andra ut och dansat tidigare! Helt okej ställe, men shiiit vad jag saknar stockholmställena...Nattlivet där är grymt! Blev en massa dansande hela natten lång och receptionstid idag på jobb.. inte haft en enda gäst! Tråkigt som bara den.. och tiden går så sjukt sakta :/ Ikväll blir det nog middag nånstans i hamnen med Malin och Susanne! Vi får väll se :)

Tisdag att se fram emot nästa! KICKOFF med sunwing och Calabonagänget ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0