Pedikyrprov

I måndags hade vi praktiskt massageprov vilket kändes bra :) Och imorgon är det dags för ännu ett prov, praktiskt i pedikyr. Eftermiddagen ska sedan tillbringas med studiebesök på Birka Cruises. Skönt att proven börjar betas av lite efterhand! Nästa vecka har jag bara praktiskt prov i vaxning, NAJJS!

Just nu längtar jag bara tills det ska bli fredag! Madde, min underbara skånetös kommer upp på en visit och jag har en fullspäckad helg planerad för oss ;) Skönt att bara kunna släppa plugget lite för en helg och verkligen kunna vara mig själv! Saknar alla mina gamla vänner så enormt mycket <3 mitt "normala" liv där man har tid för träning, hästar, hunden, pojkvän och allt.. Känns som om jag knappt haft tid till något detta året, just nu är skolan mitt liv. Men det ska det bli ändring på så fort jag är färdig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0