Intervju

Idag så tog jag ledigt från skolan för att gå på intervju. Träffade Julia från min klass där som jag inte hade någon aning om att hon skulle dit :P först va det ett informationsmöte om jobbet och sedan hade de intervju med oss en och en. Fick vänta till sist och var såklart nervös, men det kändes bra när vi väl började prata och spänningen släppte lite grann (A) ska isf tillbaka på provbehandling om 2 veckor! Wiiie :)

Nu är jag påväg in till stan för att möta upp Madde vid t-centralen :) Åhh, vad jag längtat efter min lilla skånetös! Nu ska vi allt visa stockholmarna vad vi går för ;)

Och ja, ett försök att lägga upp en bild ifrån mobilen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0