UPDATE!

En liten uppdatering om livet som framförallt består av skola just nu! Klarade skolans sista prov idag så nu är jag SHR diplomerad hud- och spaterapeat :) Dock väntar den stora examen för oss som vi bli nationellt godkända, CIDESCO examen som påbörjas om drygt 1 veckas tid! Nervööst lr? Ehh, Jaooo.. Tusen tankar och allt vi lärt oss bara forsar runt i huvudet i en enda röra just nu. Men ska nog få rätt på det fram till examen ;)

By the way har jag fått jobb som spaterapeut på ving och kommer få åka till antingen Spanien lr Grekland till våren för att jobba på deras hotell!! Än vet jag inte var jag hamnar, men allt känns bättre än Sverige just då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0