Helvetesveckan har börjat!

Examensveckan med andra ord har börjat och tusen tankar rör sig i huvudet! Nerverna är på helspänn och allt jag nånsin lärt mig under utbildningen ska jag nu bevisa att jag KAN!

Veckan går till som så att klassen bli uppdelad i 2 grupper, grupp 1 och 2. Jag är i Grupp TVÅ!

Igår: hade vi fotografering; "ballerinaknuten" var på plats, snygg makeup och röda läppar med rena nya rockar.  Hade även teoretiskt Beautyprov på hela kursen med flersvaralternativ där alla svaren såg typ likadana ut :O Hoppas dock att jag klarade det!

Idag: Har jag hjälpt till i tvätten på skolan under någon timmes tid för att förbereda för Grupp 1 som gör sin praktiska del.

Onsdag: Praktiskt BeautyProv (Får reda på om jag klarat teorin och praktiken på Beauty på kvällen

Torsdag: Teoretiskt SPA prov

Fredag: Praktiskt SPA prov

Ikväll är dett PLUGG som gäller och morgondagen ser ut som följande:



Praktiskt prov i Ansiktsbehandling + manikyr + makeup
Praktiskt prov Massage
Praktiskt prov Vaxning
Specialarbete där jag ska göra Microdermabrasion (hudslipning med elektrisk apparat)

Då ger vi ALLT imorron kl 9-17:15!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0