Back to school

Efter att ha varit sjuk i en vecka så kändes det faktiskt riktigt skönt att vara tillbaka i skolan idag :) Fick ett varmt välkomnande av mina underbara klasskamrater som jag saknat riktigt mycket (A) blir så drygt att bara gå hemma..

På förmiddagen var vi på salongen och jag hade en kund på ansiktsbehandling. Och på eftermiddagen hade vi vår första lektion i Österländska terapier för att få en liten inblick i olika alternativa behandlingsmetoder såsom akupunktur, zonterapi och healing. Idag fick vi lära oss att den Österländska terapin är indelad i 5 olika årstider och varje årstid symoliserar hur någon är bland annat utifrån personlighet och utseende. Vi fick försöka ta reda på varandras årsider och element och därmed se vilken energi man har. Väldigt intressant och roligt!

Längtar redan tills måndag när Andy är ledig och kommer hem igen! Känns sjukt ensamt utan honom :( Tur att jag har lilla Zimba som sällskap iaf (A) Råkade förresten stänga in honom i min garderob imorse :O Hittade inte honom när jag kom hem.. och när jag väl kallade på honom hörde jag ett jamande från garderoben :P Stackaren måste väll smitit in där imorse när jag bytade om i alla hast. haha. Verkade inte som han tagit skada iaf, såg däremot ut som om han sovit väldigt gott! Vita katthår på alla kläder :/ Tur man har en roller i beredskap innan man går ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0