Mysdag!

Skönt att vara tillbaka i skolan idag efter gårdagens vila (A) och råd om att ta det lugnt efter ett besök på cityakuten då jag fått en lätt hjärnskakning efter mitt lilla fall. Börjar redan kännas bättre, men är lite smått förvirrad emellanåt.. jaa, faktiskt mer än vanligt :P

Idag var det väldigt lugnt på salongen, precis vad jag behövde! Började kl 8:30 med samling där man får reda på dagens behandlingar. Kl 10:45 skulle jag ha en frans och brynfärg.. mycket döötid där. Men alltid något att göra på salongen! Skönt med en dag utan stress och tid för mitt lilla huvud att återhämta sig (A)

På eftermiddagen hade vi lektion i Spa Pedikyr.. mysigt att bli ompysslad av gulligaste Catrin med peeling, pedikyr, inpackning och massage :) Tack sööto!

Efter skolan drog jag, Elin, och Mickan och köpte glass och hade sedan en mysig eftermiddag i soliga Kungsträdgården .. nu börjar det planeras inför sommarens händelser ;)




Imorgon är det 1 månad kvaaaar till jag åker till Thailand! ska bli så häärligt, gud vad jag längtar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0