Äntligen helg efter en fullspäckad vecka på Spa Centre!

Dålig uppdatering (som vanligt) men Andy har varit hemma och då vill jag ägna varenda minut att ta tillvara på att han är här, 3 dagars ledighet går så himla fort och när han sedan reser med jobbet i 11 dagar så känns det som om tiden står stilla :(

Denna vecka har vi fått lära oss en hel del nya spabehandlingar.. bland annat Hot Stone Massage, Vichydusch och Kurbad :) vi har även haft lektion i vaxning så nu har man fått fina hårlösa ben och en halv bikini vaxad :P haha. Man kan inte alltid hinna allt ;P

Hot Stone Massage (80min)

(Scen Tao behandling). Är en avslappnande topp till tå behandling med varma lava-stenar. I behandlingen ingår även skalpmassage, ansiktsrengöring samt ansiktsakupressur. Pris 495:-
                    


 

Body Scrub med Vichy dusch (80 min)

Kroppen bli peelad under ett tropiskt regn! Under tiden kroppen varsamt peelas duschas Du av sju olika duschmunstycken som masserar, värmer och verkar djupt muskelavslappnande. Behandlingen avslutas med lätt massage i närande produkt. Pris 495:-

 

 

Kurbad (45min)

Avslappnande massagebad som gör underverk för trötta och stela muskler. Välj på lyxiga aromatiska badoljor eller mjukgörande Cleopatrabad.
Behandlingen avslutas med lätt kroppsmassage. Pris 350:-
Kan även kombineras med body scrub och varar då i 80 min. Pris 495:-

       
Behandlingarna finns att boka på www.yhhs.se


Igår var jag med Heidi i stallet och kollade på när hon tränade med Wilma för att även själv få lite tips o idéer när jag ska rida, såg mycket snyggt ut :) Så imorron ska jag och Wilma ta en sväng i skogen, va ju ett bra tag sen sist pga allt i skolan. Ska sedan iväg till ett annat stall i närheten för att hjälpa till och se vad där finns att erbjuda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0