UNDERBARA DAG!

Hade en kund idag med vaxning halva ben, bikinivax samt frans och brynsfärg. Hennes bryn var helt ljusa och väldigt oformade och hon önskade sig riktigt mörka bryn eftersom färgen skulle hålla bra under sommaren och ville gärna ha formen fixad med eftersom hon själv tyckte att det var så smärtsamt att plocka dom. "Gör vad du vill" sa hon. Vilken förändring det blev! Kul när man får fria händer och hon var såå glad och lycklig efteråt..trots att jag plågat henne med mitt noppande så tyckte hon absolut att det var värt det! Vad underbart när man kan förgylla någons dag på det sättet :)

Även min dag har blivit förgylld! Vår eftermiddagslektion blev inställd pågrund av att läraren blivit sjuk. Fick sluta skolan kl 12 istället för 16:30, big difference ;) Andy är ledig och i stan, så han kom och hämtade mig och bjöd sedan på en mycket god lunch i det fina vädret!

Nu är det bestämt! Älskling ska följa med till Thailand, åhh.. vad underbart det ska bli :) Bara 3 veckor kvar..

Har även passat på och fyndat lite, medlemsdagar med 20 % rabatt på alla The Body Shop's produkter plus att jag hade ett "presentkort" på 100 kr. Det GILLAS :D

Inhandlade min favorit bodybutter i XL förpackning med en underbar doft av Cocos som passar perfekt nu inför semstern, en ögoncreme och ett bronshimmer för att boosta solbrännan! Fick även en bodyscrub på köpet :) Varför inte en härlig doft av moringa?!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0