En bra kväll

Igår hade jag en helt fantastisk kväll i Stockholm tillsammans med Mickan som går i min klass :) Först blev det middag på Pizza Hut.. första gången vi åt där båda 2 och kan säga att det var mycket gott, dock väldigt höga priser för lite pizza ;P Efter middagen blev det bio på sergelstorg, såg "Min låtsasfru" med Adam Sandler och Jennifer Aniston i huvudrollerna.. en riktigt braaa film med humor, romantik och glädje som jag verkligen an rekomendera ALLA att se! :D

Varför gå hem efter biobesöket när man haft en sånn bra start på kvällen? Vi fortsatte sedan till Fridays nere vid Stureplan med goda drinkar! Mojito och margharita, MUMS! Och fler framöver ska det bli ;) Listan är lång Mickan ;) hih.

Tack för en underbar kväll stumpan!

Skönt nu när hela lägenheten är städad och fin! vilket jag hade som sysselsättning hela dagen igår, dammsugning och moppning på hög nivå ;P

Idag ska jag försöka börja på mitt skolarbete som sa lämnas in om en månad, Acne handlar det om.. varför man blir drabbad och vad finns det för botemedel mot det? Ganska intressant eftersom jag själv varit drabbad, men nu är min hy jättefin jämfört med innan (A) Roligt att man kan hjälpa andra med samma problem.
 
Och tvätta ska man också..

Höres later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0