Thailand bokat!

Idag har jag varit väldigt effektiv :D Hade endast en kund idag som bokat trippelbehandling där jag gjorde ansiktsbehandlingen, fick in en epilering på några hårstrån med..yes en till signatur där tack!

Efter skolan stannade jag, mickan och julia kvar för att göra klara våra apparatpapper med de apparater som ska va klara innan vi går in på spacenter. Blev en hel del apparater gjorda idag! Jag hann göra klar mina 2 muskelstimuleringar i ansiktet plus vakuumsug i ansiktet. Sedan gjorde mikaela desikrustation på mig.. som man använder innan klämning, så nu är min näsa ren, röööd och fin :P haha. Fick även lite direkt högfrekvens så att mickan fick gjort sina apparater. Ställde sedan upp på att färga mickans fransar och bryn som ändå går så snabbt och de blev mycket fina :) Tack för ett bra sammarbete idag tjejer!

Dagen blir ännu bättre när jag kommer hem, öppnar min mejl och ser att pappa bokat biljetter till thailand för mig och lillebrorsan! Wiiihoooo, 19 juni - 14 juli blir jag borta! Sooooo HÄRLIIIIGT :D



Och ovanpå det får jag reda på att datumarna till afrika är preliminärt bokade 23/12-2/1.. Åhhhh, kan dagen bli bättre?!

Nu ska jag städa och göra fint i lägenheten. Imorron börjar andy på sitt nya jobb på telenor där han kommer resa runt i hela sverige.. göteborg, falun och borlänge m.fl i ca en veckas tid åt gången. Så nu blir det ensamt hemma, tur jag har lilla Zimba (A) hih.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0