En mindre bra start på dagen!

Idag har det varit skola 12-20. Vaknade kl 9 av att väckarklockan ringde och stängde av den utan att tänka på att min "lånemobil2 inte har någon snooze. Vaknade efter något som kändes som 5 minuter men i verkligenheten hade jag somnat om och vaknade 10:45  alltså 1 tim 45 min senare än vad jag tänkt mig:O Nu va det jäkligt brått med tanke på att man ska ta både ersättningsbuss och tunnelbana till stationen. Snabbsminkning utan frukost och iväg till skolan. Hann precis i tid.. vilken bra start på dagen, noot :/ Trött fortfarande utan någon mat inser man att dagen är helt fullbokad utan några luckor. Och så här har det sett ut:

12:00 Samling med klassen och utdelning av slippar med behandlingar
12:30-13:30 Frans och brynfärgning
13:30-15:30 Ansiktsbehandling med frans och brynfärg
15:30-16:30 Lunch
16:30-18:30 Pedikyr utan lack
18:30-19:30 Frans och brynfärg

Under behandlingstiderna ingår även att man ska duka fram, hämta kund, rekomendation om produkter och duka inför nästa behandling. Dvs att det är sällan att man har en lugn stund när dagen ser ut så här.

Imorgon har vi bara praktik 8:30-12, sååå SKÖNT! Sen ska jag och mickan stanna kvar för att träna behandlingar på varandra :)

By the way, så är här en länk till salongen för er som är lite nyfikna på var det ligger och vilka behandlingar vi har! Dessutom är jag bokningsbar på nätet ;) http://www.yhhs.se/beauty_spa_centre.aspx

Har haft kontakt med pappa de senaste dagarna och försöker hitta datum för när vi ska åka till thailand, har ju sommarlov 17/6-1/8 .. ska bli jättekuul att få träffa min pappsi och thailand är inte så dåligt det heller :D läääängtan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0