Resturang och biomys med mitt hjärta

Jag och andy är just hemkomna efter en trevlig kväll inne i stan med mat på jensens böfhus vid rådmansgatan. Min älskade bjöd på 3-rätters meny tillsammans med några glas röda, mums vad gott! Tur att vi var ute på resturangen i god tid..för det tog mycket längre tid än vad det normalt brukar ta? 2 timmar och 15 min innan man fått alla rätter? Jaa, det blev ingen paus mellan resturangen och bion inte, fick nästintill springa.. och ingen dricka hann vi köpa heller .. utan istället hann vi precis med någon minut till godo innan filmen skulle börja. Antar att det varit en extra hektisk kväll på jensens eftersom serveringen varit så seeg :/ Annars var maten toppen som alltid!

Kvällens biofilm blev "I am number four", action, lite romantik och spänning rakt igenom HELA filmen! Påminner faktiskt lite om twilight men med mer action :P Det kommer ju garanterat komma en 2:a.. och den ser jag fram emot!




Tack för en mysig kväll älskling :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0