Plugga!

Denna helg har jag inte gjort så mycket mer än sådant som behöver göras! Tvättade igår kl 7-12.. ingen annan tvättid ledig :/ Inte så kuul att gå upp kl 7 en helg kanske?! Konstigt nog så vaknade jag helt av mig själv och megapigg! Måste vara det underbara vädret som börjat påverka mig :P Det kändes iaf toppen att gå upp så tidigt, utvilad och att sedan ha hela dagen framför sig :D

Idag har jag suttit och pluggat hela morgonen, skrivit på mitt skolarbete om akne som ska lämnas in i april.. mindre än en månad dit. Men det känns faktiskt riktigt bra! Arbetet ska innehålla 4000 ord och jag har redan kommit upp till 2000 på 2 dagar utan att behöva spendera en hel dag med att skriva :) No worries anymore ;)



Har suktat efter en härlig promenad i det fina vädret hela denna förmiddag och det har jag verkligen gjort mig förtjänt av ;) Så nu blir det promenadis.. lite städning när jag kommer hem och eventuellt lite mer plugg..

The sun makes me happy :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0