Rest in peace

Musseron är borta..

En förvarning om hur läget var och en resa ner till skåne som skulle bli en av de sorgligaste på länge, för att sedan resa upp till stockholm igen och invänta svar från veterinären.

Efter ett telefonsamtal igår fick jag veta att han tagits bort :( Det var för hans eget bästa då han hade nått en ålder på 32 år vilket är oerhört högt för ett sv halvblod med en mkh på 170 cm. Samtidigt som han blivit mycket sjuk och avmagrad. Det var hemskt att se hur han såg ut nu när jag var nere i skåne i helgen. Sedan i julas hade han bara försvunnit.. Men jag var förberedd på det värsta och vad som komma skulle. Vi stod i hagen tillsammans och jag kramade om honom hur länge som helst, tiden stod helt stilla och tårarna rann! Han lutade sitt stora huvud mot min kind precis som om han förstod att vi skulle skiljas åt föralltid.

 

10 underbara år tillsammans!
Vila i frid min vän


Kommentarer
Postat av: DAD

Soory to read about Moussa . . . he had a great inning and a fantastic frienship from you, if not for you he not live such a long happy life,

2011-03-26 @ 08:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0