Update från Skåne

Idag har varit en stressig men helt underbar dag! Fast numera känns det som att jag alltid är stressad, vill så mycket men det finns så lite tid.. dvs att jag nästan alltid planerar mer än vad jag "egentligen" hinner med (A) but that's ME! ;P

Enligt min lilla planering skulle jag gått upp vid 9 idag för att hinna med allt vad jag tänkt göra, men i min planering ingick dock inte att jag skulle sitta uppe till Klockan halv 3 natten innan för att spenadera lite quality time med min lillebror som jag så sällan träffar nuförtiden.. vilket var trevligt (A)

kl 10:30, soo.. iaf, dagen blev förskjuten något! Började med morgonpromenad och sedan klippa min hund Hamlet som blivit vääääldigt påpälsad! Nu kan man iaf se hans ansikte, skägget är borta och han ser ut som en riktig hund :)

kl 13:00 Sedan åkte vi till mormor på äldreboendet... hon har blivit så duktig på att gå och jag blev bara så glad att se henne (A) efter lite mat tog vi ut henne på en promenad i rullstolen (A) härligt att det var så fint väder! så småningom ska hon få flytta hem :)

kl 16:00 Mamma dumpade av mig på lunds centralstation efter besöket hos mormor. Kändes konstigt att vara i lund igen, människor ser helt annorlunda ut än stockholmarna och det är inte samma tempo överhuvudtaget! NO stress :P haha. Mötte upp madde vid espressohouse för en fika och giirlstalk (A) hihi. Nu har vi en helg i stockholm att se fram emot <3 ;D

kl 18:00 Äntligen hemma, trött och hungrig! Skönt att få maten serverad när man kommer hem (A) Myys med familjen med melodifestivalen och vadslagning om vem som skulle vinna.. trots att ingen följt det :P Men erik var iaf min favorit! Vem som sedan vann har jag inte tagit reda på ännu, får bli imorron ;)

kl 21:30 Går kvällsrunda med Hamlet och tar en sväng inom Linda, min gamla stallvän som lärt mig allt hästvett jag har för en liten uppdatering om livet ;P

kl 23:00 kommer hem efter att ha avslutat vår kvällsrunda och drop-in besök

00:00 Sova med vovven min <3 myyys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0