sjuklingar

2:a dagen som jag har varit hemma från skolan idag.. Inte lätt att hålla sig helt frisk när man bor med en pojkvän som snart varit sjuk i en vecka. Ikväll var vi hos vårdcentralen och det visade sig att andy bara hade en virusinfektion som han får vila av sig och jag får väll göra detsamma. Skönt att det inte var något allvarligt! Var först rädd för lunginflammation eftersom det rasslar fruktansvärt hemskt från hans lungor när han andas. Hoppas läkaren hade rätt (A)

Så dessa 2 dagarna har vi spenderat med att vara sjuklingar tillsammans, kollat film och gjort pannkakor :) muums! Lite "gottemat" får man unna sig när man inte mår bra (A)

Imorgon får jag hoppas att jag mår bättre så att jag kan gå till skolan, blir säkert fullt schema kl 12-20 med massa kunder nu nära alla fått lön.. vi får väll se hur morgondagen blir!




Vit Herdehund, en framtida hund för oss? Maybeee.. både jag och Andy är sjukt sugna (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0