Friday

Idag hade vi lektion i elterapi där vi fick träna på de elektriska apparater vi kände för! Jag och catrin gjorde cellulitbehandling på varandra och jontofores där man slussar ner härliga ampuller (vätskor) i huden för att mätta den med fukt. Blev en c-vitamin boost idag med vitaminampull och complex c kräm som båda är fulla av härliga c-vitaminer :) Nu känns huden verkligen återfuktad! Skolan slutade kl 11:30 :D Men jag och mickan stannade kvar för att träna epilering på varandra där man bränner bort hårstråna. På skolan har vi nämligen ett helt papper med olika apparater och ett med epileringar där man ska göra behandlingar på varandra när man har tid över (vilket man sällan har, när hela dagen är fullbokad med kunder) och det ska fyllas i innan vi börjar på spa i slutet av april. Så gäller att ligga i lite extra ;) Blev 2 signaturer idag då, gjorde en epilering på mig själv och en på mickan :)

Sedan tog jag tunnelbanan och ersättningsbussen hem som för övrigt körde föbi mig 2 gånger imorse för att de inte kunde ta på mer folk vilket gjorde att jag blev någon minut försenad till skolan :/ Hur tidigt ska man behöva gå upp egentligen?! Och detta ska pågå till september "suck".. Tack och lov att den mesta isen samt snön har försvunnit från vägarna nu så att jag plocka fram cykeln :)

Hoppade av i svedmyra och tog en härlig promenad med hundarna, hamnade i en skog där jag aldrig gått och lyckades irra mig vilse :P haha. Jag och min upptäckarlust! men hittade till sist tillbaka utan någon gps på mobilen då displayen råkade ut för en olycka i veckan :/ Så nu lånar jag andys gamla nokia, men samma nummer som innan.

Denna helgen blir det mycket plugg. Prov i företagsekonomi på måndag samt att jag måste skriva på mitt arbete..

Nu ska jag krypa ner i sängen så att jag är pigg imorron (A) Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0