Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Vaknade med ett ryck imorse efter en i princip sömnlös natt :/ Klockan var 7:35 och jag skulle lämnat lägenheten 7:30 för att gå till bussen en bra bit. Blev att klä på sig snabbt som attan och skynda sig till bussen som skulle gå 7:50 till djursjukhuset eftersom jag hade veterinärtid med Zimba. Inget kuul när man sovit typ 1 timme, springer till bussen dödstrött på morgonen utan att ha hunnit dricka lr nått.. alltså helt energilös.


Bagarmossens djursjukhus

Väl framme hos veterinären checkade vi in och det tog inte lång tid innan vi blev inkallade till undersökningsrummet. Zimba skötte sig exemplariskt och var enligt hälsoundersökningen frisk och fin. Utöver det fick han en grundvaccination som man vanligtvis ger till kattungar eftersom han inte blivit vaccinerad som han ska av sin tidigare ägare så hade det gamla vaccinationsskyddet gått ut.. så blir ett återbesök om 3-4 veckor för vidare vaccinering. Och nu har lilla kissen sovit hela dagen efter  våra morgon utflykter.. dax att förbereda sig för hans nattliga aktiviteter :P haha.



Tråkigt nog gick inte mitt jäkla illamående över vilket resulterade i att jag spytt flera gånger idag :/ usch o fyy! berodde nog på min dåliga sömn och energibristen imorse.

Skulle ju följt med Heidi till stallet också för en ridtur, men inget kul när man inte mår 100 :/ Så har istället varit hemma med Andy och försökt att återhämta mig med lite extra sömn här under dagen (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0