Helgen

Har varit dålig de senaste 2 dagarna och stannat hemma från skolan :( Har sovit en massa, vilat och bara försökt att bli frisk.. men är ju lite influensatider nu så det kanske förklarar saken.

Helgen var toppen! Hade filmmys med Mickan från min klass i fredags.. såg på let´s dance och sedan the last song. Åhh, den är så gripande och sorglig! men otroligt bra (A)

Lördagen och söndagen tillbringades i stallet hos Wilma med en massa pyssel och en ridtur i skogen tillsammans med några andra från stallet :) På söndagen hade hon dock tappat en sko.. så blev inte så mycket ridning då. Istället frågade en från stallet som hade sin son med om jag ville hålla lektion för honom? Så det ställde jag upp på! Inte för att jag är någon ridlärare precis :P men några tips kunde jag väll ändå bidra med ;)



Fina Wilma!



Stallets minsting som jag höll lektion för. Så sööt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0