Shopping på Nacka Forum

Åkte ut till Nacka Forum idag för att Luncha med Andy när han jobbade :) Tittatade på tv och fick både teve och hemmabiosystem med oss hem :P Va tydligen extrapris ;)



Vår gamla goding som gått i arv där hemma från föräldrarnas vardagsrum till barnens vardagsrum, till mitt rum och till stockholm :P



Och här har vi vår nya Godbit! :) lcd, samsung, 40" i mycket snygg modell :D Dock blev inte bilden den bästa pga av ljuset och min kamera..



Jaa, och föll även för en sådan försäljare :P Han började styla mitt hår med denna magnifika platt-locktång som kan göra allt för håret så kunde inte låta bli att köpa den (A) Speciellt inte när den fanns i just min favoritdesign..leopardfärgat!! GILLA <3

Platt-locktången kommer från Herstyler och innehåller fler negativt laddade joner än vanliga tänger, vilket gör att den knappt sliter något på håret och ger håret lyster och glans utan extra produkter.

Fick även ett serum på köpet "silikondroppar" vilket var just vad jag behövde just nu då min gamla höll på att ta slut :)



Inhandlade även ett supersnyggt guldskal till min iphone då det gamla gått i sönder!

Nu ska jag nanna.. Veterinären 8:20 med Zimba imorron och till hästen kl 13..

See Ya! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0