Provridning

Sitter just nu på en buss på väg mot gullmarsplan, har varit i stallet och provridit Wilma idag vilket gick jättebra :) hon var lite tramsig i början när Heidi skulle rida henne, hade lite svårt att stå still och såg spöken i ridhuset :p jaa, så när jag skulle rida va hon som lugnet själv. Är man 3 och ska bli 4 år så orkar man ju inte hur mycket som helst heller (a) hon hade iaf ett underbart steg och det känns super att vara tillbaka på hästryggen igen och så härligt att man har blivit med häst i Stockholm åsså ;) I helgen så ska jag åka ut till henne själv så då blir det mer lära känna varandra :) nu ska jag hinna hem till raffe för att lämna lite produkter som Jag shoppat till mamma ..dag och nattcremes kit, ögoncreme, cellolitcreme och ögon brynspenna för fantastiska 700 kr ;) vilket är väldigt prisvärt med tanke på att ögonkrämen bara i försäljning kostar 500 kr. Så nu blir mamsen glad över att jag fyndat till henne i bra och prisvärda produkter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0