Nu har jag helglääängtan!

Idag har jag gått i skolan från kl 12-20, va ju planerat att jag skulle upp kl 9 för att hinna vara hos vovvarna som jag är "extramatte" till kl 10 för en morgonpromenad innan skolan.. men katharina som har dom sa att jag ej behövde komma om jag inte ville eftersom hon skulle jobba hemifrån. Sovmorgon, jaaatack! Men oftast så är det faktiskt ganska skönt att vara ute för att gå en promenad på förmiddagen de dagar jag går i skolan till 20.. så får man lite frisk luft också (A) och motion dessutom ;) men som sagt inte idag :P

Hade 2 stycken behandlingar idag.. en ansiktsbehandling med frans och brynfärg på förmiddagen och en pedikyr med lack på eftermiddagen :) Känner mig sjukt stressad när jag får ansiktsbehandling pluuus frans och brynfärg eftersom det tar längre tid.. dessutom vill lärarna gärna att vi lägger in en apparat i varje behandling också.. som om det inte var tillräckligt med att korta ner behandlingarna till 2 timmar och då ingår välkomnandet av kunden, behandling, hemrådsbehandling och försäljning av produkter till kunden plus städning.. STRESS! Trots det så brukar det faktiskt gå ganska bra :) Man ska ju tänka positivt (A)

Imorgon har vi bara teori i dermatolig (hudens sjukdomar) vilket är roligt och intressant, dessutom slutar vi kl 12 och vi slipper byta om till våra arbetsrockar ;D Det gillas!

Ut på promenad med vovvarna efter skolan och sen stallet.. jaa, det är ju nästan som hemma i skåne ;) hih. Därefter får vi väll se vad kvällen har att erbjuda! :D

Det pratades ju om att någon var lite partysugen i helgen?! Får väll se vad det resulterar i ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0