Narnia på bio

Vaknade imorse grymt trött och absolut ingen aning om att kl var närmare 13:00.. sådär lagom tid att åka in till stan ju.. men efter "frukost", dusch och allt vad man skulle så begav vi nog inte oss hemifrån förrän 3 tiden. Vi bestämde iaf oss för att ta tunnelbanan in till sergelstorg och gå omkring där lite. Jaa, jag gillar faktiskt tanken av att fönstershoppa och att faktiskt inte alltid behöva handla nått och idag kändes som en sådan dag. Andy hade dock annat i tankarna, tevejakt är de som gäller! Och ska man gå i affärer så är det med syftet att man ska köpa något annars är det typ helt lönlöst :/ något som jag inte riktigt förstått mig på då många "män" verkar ha det gemensamt?! Det blev ett besök på elgiganten, men vi kom båda fram till att Mediamarkt är nog det mest prisvärda stället att handla teve på..

..Och eftersom vi kom in till stan ganska sent så föreslog andy att vi skulle gå på bio och ta shoppingen imorron istället :D Mycket bra förslag tyckte jag eftersom vi båda velat se den nya Narnia i 3D! Även superbra timing då Andy frågar mig i kön hur många poäng jag egentligen har på mitt biokort då man kan samla till gratis snacks eller biobiljett och kassörskan samtidigt meddelar om jag vill ha en gratis biobiljett eftersom jag hade tillräckligt med poäng! HAHA, det GILLADES! ;D och filmen var verkligen superbra, älskar Narniafilmerna :)



Nu ska jag sova, måste försöka att vända tillbaka dygnet  efter nyår :P HAHA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0