Promenad längs djurgården

Slutade skolan kl 12 idag och tog sedan en härlig promenad med Mickan längs kanalen vid djurgården och fick även lite sightseeing av lägenheten på strandvägen :) nice! Dock väldigt jobbiga trappor att gå i.. lr så är det bara min kondis :O :P antagligen?! haha, eftersom den inte är det bästa! Skönt att få röra på sig lite iaf! Under förmiddagen hade jag behandling i pedikyr med lack vilket gick mycket bra! har ju fått ett x antal pedikyrer, så då går det ju som det borde ;P har nu 2 timmar på oss istället för 2½ timme och det funkade utmärkt med tiden idag :)



Efter min och Mickans promenad begav jag mig hemmåt för att städa och tvätta.. jaa så tillbringar jag mina tidiga dagar :P haha. Kanske inte det roligaste.. men det är härligt när man har rent och fint hemma ;) dessutom kommer ju mickan hit på fredag så vill ju inte att det ska vara toootal kaos då ;)

Nu mååste jag sova! megatrött..

Skola kl 12-20 imorron och promenad med vovvarna först kl 10-11, hoppas att det inte regnar (a) hih. Annars är det bara skönt med lite frisk luft innan skolan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0