Underbara dag!

Hejsan alla!

Det har blivit dåligt här med uppdatering på bloggen på sistone.. men varken tid eller ork har funnits.

Idag har jag varit i skolan 8:30-12 för att bara njuta av ansiktsbehandling, manikyr och make-up som Mickan utförde på mig :) Medans jag tidigare i veckan utsattes för det testet, läraren skulle kolla av och se hur vi ligger till i tid, nogrannhet och precision. Nervöööst?! ehh, ja.. mycket! Det var väldigt skönt att bara komma till skolan för att njuta idag iaf ;) Tack för en fin behandling Mickis :D Nu är min hud nöjd när den fått massor med fukt! Jag som blivet en liten torris :O

Efter skolan tog vi en riktigt härlig långrunda kring djurgården med Sigge och Bella (mina extravovvar) som pinnade på!





I måndags var det alla hjärtansdag. Tråkigt nog var det skola ända till kl 20 för min del :( Kvällen tillbringades med mys, ost och vin. Sedan föreslog älskling att vi skulle gå ut och äta middag på lördag istället när vi verkligen har tid för varandra <3 myyys!



Fina blommor och god choklad som jag fick av älskling :)

Efter en helkväll med plugg så ska jag snart gå och lägga mig. gaaalet trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0